poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozmowa

Zostałem poproszony o rozmowę w sprawie komiksu (to nie jest ustawka :)). I choć niewiele mogłem zdradzić o samym komiksie, to zgodziłem się w ramach promocji. W zasadzie w rozmowie chyba więcej jest o mnie, niż o PEH-u, ale jeśli ktoś naprawdę się nudzi, to może posłuchać ;) Być może osobom, które mnie znają, bardziej spodoba się ta rozmowa. Tak czy siak i tak zapraszam :)

Moim rozmówcą był Kuba Ryszkiewicz, który również jest w trakcie prac nad swoim komiksem. Trochę zaspałem i nie zdążyłem napisać w trakcie zbiórki, ale na szczęście widzę, że udało Mu się zebrać pieniądze na projekt. Fajnie, może ja też spróbuję takiej formy, jeśli wydawcy się nie skuszą (w tym tygodniu powinienem zacząć do nich pisać w sprawie PEH-u).

Co do prac, to zrobiłem cienie (po wydrukowaniu nie są zbyt widoczne...), teraz dodrukuję całość komiksu (skończył mi się tusz...), przejrzę, naniosę poprawki i tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz